A brand new NPC chat system
新しいNPCチャットシステム

New Character Creation and arrival hall
新しいキャラクター作りと到着ホール

Item changes
アイテムの変更

Due to a bug in 14.0, some weapons would use the wrong initiative type. This applied to the following weapons:
14.0
のバグで、いくつかの武器のInitが間違ったものが使われていました。以下に続く武器です。

BBI Faithful
Nova Flow Mark I
Arwen MO-404 Grenade Launcher
HSR Explorer 661
M-1 Bipower A
MTI - Russian Good Day
Manex Catastrophe
Collins IX Bio-Energy Rifle
Netgun
Schuyler Bow


They have now got the correct initiative type - and a couple of them have also been slightly upgraded.
これらは正しいInitになりました。そしてこの中のいくつかはすこしだけ改良されました。

The "BBI Ranged Restraint Carbine (Joith Gun)" used to execute a root program, but it never worked the way it was intended. We have removed the program from the weapon, and compensated by giving it far more damage. The gun still only exists at levels 1-20.
"BBI Ranged Restraint Carbine (Joith Gun)"
は以前Rootを使うことができます、しかし意図した通りに動かなかったので、私達はこの武器からその機能を取り除きました、そしてはるかに多いダメージを与えることでそれを補いました。この鉄砲はレベル1-20だけ存在します。

The Childhood Memory teddy bear that dropped as part of last year's Halloween event can now be wielded as a weapon so they are visible to other players. Be aware that these teddy bears will never drop again, so treasure them like the cute fluffy bears of yesterday!
Tha Childhood Memory teddy bear
、去年のハロウィンイベントで手に入ったものは、武器として装備できるようになり、他のプレイヤーから見えるようになりました。これらのテディベアが二度と手に入らないことに気がついてください、昨日のように可愛らしいふわふわのクマを宝物にしましょう!

Two items, the "NCU Robot Reed" and the item "Reinforced NCU Component Belt" used to be bugged. They were of high quality level, but were equippable by very low-level players, giving a big boost to NCU and the number of NCU slots available. The items have been fixed, so that they are now only equippable at the intended level. Low-level players already wearing these items will drop them to inventory when moving.
二つのアイテム、NCU Robot ReedReinforced NCU Component Belt使うとバグを起こしていました。それらは高いQLでしたが、しかし非常に低いレベルのプレイヤー達が装備可能で、NCUNCUスロットも大きく増やしていました。アイテムは直されました、これらは意図したレベルで装備できるようになりました。すでに装備している低いレベルのプレイヤーのこれたのアイテムは動いたときにインベントリーに落ちるようになります。

The Yalmahas will now be of quality level "special".
Yalmaha
QLは「スペシャル」になります。

The Queen Blade has been boosted in power to make it more effective.
Queen Blade
はもっと効果的になるよう強くされます。

Fixed an exploitable data problem in the Bonehammer weapon. The damage of this weapon has also been upgraded, making it a more viable 2-handed blunt weapon for its level.
Bonehammer
Exploit可能なデータの問題は直されました。この武器のダメージは改良されて、他の2HBのようなレベルになりました。

Graft and Organic armour can now be improved trough trade skills.
Graft
Organicの鎧はトレードスキルで増幅できるようになります。

The clan basic merit board will now be sold in the start-up shops along with the Omni-Tek basic merit board.
Clan basic merit board
Omni-Tek basic merit boardと一緒にスタートアップショップで売られるようになります。

We found some inconsistencies in the type of initiative used with bows. We have now fixed the existing bows and crossbows, and the following should be the overall rule: - All weapons with "Bow" as primary attack skill will depend on Physical Initiative. - All Bow-type weapons using "Rifle" as primary attack skill will depend on Ranged Initiation. The latter applies to crossbows. As part of the process we have changed the main attack skill on certain crossbows that used "bow". They will now all use "rifle" instead. Most bows and crossbows have had their damage improved, and some have also got additional skill modifiers. In addition we have lowered the equip time on some bows. - It has been mentioned before, but again: Only Bows using "Bow" as their main attack skill will be able to fire Special Arrows. This means no crossbows can fire them.
弓と共に使われるタイプのInitにいくつかの矛盾がありました。今存在する弓とクロスボウを直します、そして下に全体のルールを:-すべての武器として「弓」スキルをメインにしたものはPsysical Initに依存します。-すべての武器として「ライフル」スキルを主とするものはRanged Initに依存します。あとのものはクロスボウが当てはまります。変更した一部のクロスボウは攻撃のスキルを「弓」なっていました。それらはすべて代りに「ライフル」スキルを使うでしょう。ほとんどの弓とクロスボウはダメージを増やしました、そしていくつかは追加のスキル修正を得ます。付け加えて、いくつかの弓の装備時間を短くしました。-以前に言及しましたけど、再び言います:「弓」スキルを主とした弓だけが、スペシャルアローを撃つことができます。これはクロスボウはスペシャルアローを撃てないことを意味します。

Fixed some inconsistencies with the "Flak Flowers" armour, it buffed one AC type twice.
いくつかのFlak Flowerアーマーの矛盾を直しました。ひとつのACタイプが2度増やされていました。

Fixed the "Lokas Web Cloak". Earlier it had different ability requirements at different quality levels, it will now have Intelligence and Psychic requirements on all levels. For a Psychic/Stamina cloak, look for the "Marcus Divaad Web Cloak".
Lokas Web Cloak
を直しました。はじめのころのそれはQLによって異なる装備の必要能力値を持っていました。それはすべてのQLにおいてIntPsyが装備条件になるでしょう。PsyStaのクロークは、Marcus Divaad Web Cloakになります。

Deimos's Bio-Enhanced Feedback Rifle incorrectly had Assault Rifle as the defensive skill. This has been fixed, and the defensive skill is now Dodge.
Deimos's Bio-Enhanced Feedback Rifle
は誤って、アサルトライフルを防御スキルとして持っていました。これは直されます。そして今後防御スキルはDodgeとなります。

Fixed a bug with the Slayer droid Sentinel shell. It will now stay in your inventory instead of timing out after 30 sec.
Slayer droid Sentinel shell
のバグを直しました。それはあなたのインベントリーに残るかわりに30秒間外に出たままになります。

We have made some adjustment to the Cloaking Device. It now got a mild level requirement to wear, and it gives a bonus to your Perception skill.
いくつかのCloaking Deviceを調整します。それの装備を簡単にします、そしてPerceptionスキルのボーナスを与えます。

We are introducing grenades as throwing weapons. These can be used simultaneously with other weapons - for increased damage output.
投げる武器として手りゅう弾を導入します。これらは他の武器と同時に使うことができます。-ダメージを増やすことができます。

Fixed the clan 1000 token merit board. When you right-click on it, you will now correctly get the feedback of how many tokens you have collected, and the floating shoulder lapels will be displayed.
クランの1000トークンメリットボードを直します。それを右クリックしたときに、ただしい集めたトークンの数を知ることができます。また、浮かぶ肩章が表示されるようになります。

The forms for changing side can now be used by level 200 characters.
200
レベルでキャラクターの所属変更のフォームが使えるようになります。

The Wen-Wen now works like the clickable special attacks do.
WenWen
がクリックでスペシャル攻撃をするようになります。

Frederickson Micro Kinetic Sleeves have had their wear requirements adjusted.
Frederickson Micro Kinetic Sleeve
は着るための条件が調整されます。

The AGG/DEF component buff of flurry of blows and eye of the hunter has been reduced. People experienced the extreme AGG/DEF buffing as negative because many had hard-capped the speed of the weapons. This meant that only the negative (increased chance of being critted on and being hit by hostiles) was applied.
AGG/DEFBuff
であるBuffFlurry of blowsEye of the hunterを減少させます。極端なAGG/DEFによる武器の速度限界によってマイナスの経験をさせていました。これは単にマイナス(敵からのクリティカル確率を増やしていました)だけが適用されることを意味していました。

Nano changes
ナノの変更

Fixed a description error in the Meta Physicist nano line Instill. It now correctly displays the added damage bonus.
メタフィジシストのInstall系の記述を直しました。追加ダメージをただしく表示するようになりました。

Fixed the name of the Engineer nano Team Beacon Warp so you can now see its the team version.
エンジニアのTeam Beacon Warpの名前がチームバージョンとして見ることができるように直しました。

Fixed an error in the nano Weapon Enhancement. It will now buff fire damage as well.
Weapon Enhancement
の間違いを直しました。FireダメージもBuffするようになります。

Fixed a problem with the Superior Omni-Med Enhancement nano. It said that it needed 55 NCU to use but only used 45 NCU. The description now says the latter.
Superior Omni-Med Enhancement
の問題を直しました。NCU55必要と書いてあるのに、45しか使っていませんでした。45と記述します。

Changed the description in the Adventure nano line Soothing Breeze so it matches the combat message received when casting at a mfighting monster.
アドベンチャーのSoothing Breeze系のナノの記述を変更します。モンスターと戦っている時に受けるコンバットメッセージと合わせます。

Fixed the doctor Nano Repulsor to buff Nano Resistance instead of Disease AC.
ドクターのナノ、Nano RepulsorDiseaseACの代りにナノレジストをBuffよう直します。

Changed the icons on the damage AC nano line. The buff icon will now be the same as the nano icon.
ダメージAC系のアイコンを変更します。Buffのアイコンは同じアイコンになるでしょう。

The Bureaucrat nano crystal Anger Addlement was missing the sensory improvement requirement. This has now been added.
ビューロクラットのナノクリスタル、Anger AddlementにはSIの要求が欠けていました。付け加えます。

Changed the icon for Blizzard of Red Tape. It now uses the snare icon instead of the root icon.
Blizzard of Red Tape
のアイコンを変更します。Rootのアイコンの代りにSnareのアイコンを使います。

Monster changes
モンスターの変更

All outdoor monsters will now give more experience when killed.
すべての野外のモンスターは倒したときにもっと経験値をくれるようになります。

The evade skills for the outdoor glowing bosses were too high, making them very difficult to hit at higher levels. Their evades have been lowered.
野外のボスの回避が高すぎました。高いレベルで攻撃を当てることが難しすぎました。彼らの回避を低くしました。

All pet profession monsters (Engineers, Meta-Physicist and Bureaucrat) over level 10 will now spawn a pet as part of their defence when attacked. They will randomly spawn one that is close to them in level. These profession monsters have been very predictable and "boring" so far. This will make them more in line with what it would mean to meet them in PvP - some challenge basically...
10
レベル以上のペット職業のモンスター(エンジニア、メタフィジシスト、ビューロクラット)は攻撃された時にペットを召喚するようになります。ランダムに彼らに近いレベルのペットが召喚されます。職業モンスターはこれまで非常に予測可能で「退屈」でした。PvPで彼らに会うように、たくさんのペットを作るでしょう。-いくらか難しくなります……

Commander Jocasta in Cyborg Barracks now has a chance of dropping the Immortal Katana.
Cyborg Barracks
Commander JocastaImmortal Katanaを落とす可能性があります。

Blaster beetles will no longer appear in ACG dungeons.
Blaster beetle
ACGダンジョンではもう現れないでしょう。

Cyborgs will now drop some unique loot.
Cyborg
はいくつかの特別なアイテムを出すでしょう。

Monsters will now have an NCU limit, just like players.
モンスターはNCU限界を持つようになります。プレイヤーのように。

World changes
世界の変更

A new dungeon called "Condemned Subway" has been added. This dungeon is aimed at low-level players.
新しい「使えなくなった地下鉄」というダンジョンが加わります。このダンジョンは低いレベルのプレイヤー向けです。

The insurance terminal at Stolts Trading Post should now resurrect you at the correct location.
Stolts Trading Post
でセーブをしたとき、ただしい場所で復活するようになります。

New shops for towers and vehicles are being set up on Rubi-Ka. These are not completely finished for opening, but you might want to have a look anyway.
新しいタワーと乗り物のお店がルビカで準備されています。これらは完全には開店準備が終わっていません。しかし、あなたは少なくても見たいと思うかもしれません。

Some of the spawns in the big outdoor camps have been adjusted.
いくつかの大きな野外キャンプの涌きを調整しました。

Enforcer changes
エンフォーサーの変更

A change to the Enforcer's Challenger line has been made. This line of nanos will no longer directly buff your weapons skills - instead it will buff your attack rating. This change was required in order to give enforcers their new long-duration buff lines - without changing the Challenger line to remove skill buffing, Enforcers would not have been able to get these new buffs. The nano shutdown from using the Challenger line has been shortened from 2 minutes to 20 or 15 seconds, depending on the level of the Challenger used (higher level Challengers have the shorter shutdown time).
エンフォーサーのChallenger系の変更を行いました。この系統はもう直接あなたの武器スキルを増やさないでしょう。代りにあなたの攻撃レーティングを増やします。この変更はエンフォーサーに新しい長時間続くBuff系を与えるために行いました。Challenger系からスキルBuffを取り除かずに、新しいBuffを与えることはできなかったでしょう。Challengerを使ったときのナノシャットダウンは2分から2015秒(高いレベルのChallengerは短いシャットダウンになります)と短くします。

Enforcers have got a few new nanos. These nano lines will compensate for the changed Challenger line.
エンフォーサーはいくつかのナノを得ます。Challenfer系を補うことができるでしょう。

Bristling Guard now correctly buffs ShieldFireAC. It was incorrectly buffing ShieldNanoAC, which has no effect.
Bristling Guard
はただしくシールドFireACBuffします。効果の無い間違ったシールドナノACBuffしていました。

Changed the description on the Enforcer Rage nano line.
Enf
Rage系ナノの記述が変わりました。

A new taunt item is available for Enforcers. Rumour says the cyborgs invented it.
新しいエンフォーサー用のタウントアイテムが登場します。サイボーグが発明したと噂されています。

Soldier changes
ソルジャーの変更

New nano lines for the soldier have been made. The soldier will be able to buff Assault rifle, Shotgun, LR energy, burst and full auto.
新しいソルジャー用のナノが作られました。ソルジャーはアサルトライフル、ショットガン、LRエナジー、バーストとフルオートをBuffできるようになるでしょう。

Changed the recharge time of the Total Mirror Shield nano line from 20 sec to 5 sec.
Total Mirror Shield
系のリチャージ時間を20秒から5秒に変更します。

Fixed a bug with the Soldier nano One-More-Hit healing. It will now do Radiation damage rather then unknown damage.
One-More-Hit healing
にあったバグを直しました。謎のダメージではなく放射線ダメージになるでしょう。

Nano-Technician changes
ナノテクニシャンの変更

Nano-technicians receive two nano programming buffs.
ナノテクニシャンは二つのナノプログラミングBuffを受け取ります。

Trader changes
トレーダーの変更

Traders can now make something new for themselves.
トレーダーは自分達のために何か新しいことができるでしょう。

Doctor changes
ドクターの変更

Fixed Gargantuan Health. It should correctly heal current health, and no longer mess up the health bar.
Gargantuan Health
が直されます。ただしく現在のHPをヒールできるようになり、もうHPバーをめちゃめちゃにしません。

The Rampant Decay damage-over-time nano was incorrectly ticking every 6 seconds. This has been fixed and it now ticks every 3 seconds, as it should.
Rampant Decay DoT
ナノは間違って6秒ごとになっていました。これは直され3秒ごとになります。

Martial Artist changes
マーシャルアーティストの変更

All Martial Artist special attacks have been revamped.
すべてのマーシャルアーティストの技は修正されました。

They now spawn up to level 300 (you will not be able to use the highest level ones yet!)
技はレベル300まで出現するようになります(最高レベルのものは使うことはできないでしょう!)

They have had their damage somewhat modified ? with the exception of Shen, all to the better.
これらのダメージをShenを除いて良く修正しました。

Shen damage over time has been changed. It was always meant to be 20dmg at level 100 and 100dmg at level 200. Now, due to a bug in code (which was fixed in 14.5) all new Shen DOTs become 20 as it was meant to be. To compensate for this, we are upping the damage somewhat. Unfortunately it will still be inferior to the old Shens.
Shen
DoTが変更されました。いつでも100レベルで20ダメージ、200レベルで100ダメージを意味していましたが、コードのバグで(14.5で直りました)で新しいShenDoT20ダメージになっていました。これを補うために少しだけダメージを増やしました。残念ながら、まだ古いShenより劣っているでしょう。

They should now all work as intended. (No self-damage etc.)
これらはすべて意図したように働くようになるでしょう(もう自分にダメージとかは無い)

One has a new icon…
一つは新しいアイコンになります……

Yeah, and all normal descriptions have been removed and replaced with stunt-poetry.
ええ、普通の記述は取り除かれて、目を引くような詩に置き換えます。

Changed the name of the Martial Artist nano Subconscious Guiding to Subconscious Guidance to match the name of the nano crystal.
マーシャルアーティストのナノ、Subconscious GuidingSubconscious Guidanceとナノクリスタルの名前に合わせます。

A new bow is available, and Agents might want to have a look at it too.
新しい弓が登場します。エージェントも見たいと思うかもしれません。

Fixer changes
フィクサーの変更

When characters of the Fixer profession request missions, the treasures in the mission building will have an added richness (higher quality level). The bonus size is related to the "breaking and entering" skill, ranging from 5 to 15%.
フィクサーがミッションを要求すると、ミッションから取れるアイテムが豊かになります(QLが高くなります)。このボーナスのサイズはB&Eスキルに関係して、5%から15%の範囲になります。

Adventurer changes
アドベンチャーの変更

The nano crystal for Cyclic Coat of Barbs can now be found in the Adventurer nano shops. The other "cyclic" nanos will be available later, through other means.
Cyclic Coat of Barb
がアドベンチャーナノショップで見つかります。他のCyclicはあとで他の方法で登場するでしょう。

PvP changes
PvP
の変更

PvP score calculation now works correctly for teamed individuals. Either combatant being in a team has no effect on the PvP rating changes.
PvP
のスコア計算は、チームの個人個人に正しく働くようになります。どちらかのチームにいる戦闘者はPvPレーティングの変更に影響しません。

Trade skill changes
トレードスキルの変更

The cost of making Special Arrows has been reduced to about 1/3rd of its former price.
スペシャルアローを作るときのコストを前の大体1/3にしました。

The coffee machine has been fixed.
Coffee machine
は直されました。

The start-up pistol many professions get can now be built and modified. Note that all versions of this pistol are no-drop.
たくさんの職業の初期装備のピストルは作ったり、修正できるようになりました。すべてのバージョンのピストルはNoDropであることに注意してください。

There are some "Engineering News" in the shops.
いくつかのEngineering Newsがお店に。

General changes
一般的な変更

Weapon recharge times will now be lowered pending on your AGG/DEF bar and initiative skill.
武器のリチャージ時間はAGG/DEFバーとInitスキルによって低くすることができます。

The size of the target's health bar will reflect how many hit points the target has in total. More hit points will lead to a wider health bar.
ターゲットのHPバーはターゲットの合計HPが反映されます。よりHPがあると幅が増えます。

Your organisation name is now showing over your character's head, just like the nickname. It's possible to turn this feature on/off in options->misc. It's on by default. In connection to this, we have added a name filter to organisation names. Existing organisation names that violate the rules will be automatically changed in the future.
あなたの組織名はニックネームのように頭の上に見えるようになります。OptionMiscでつけたり、消したりすることができます。普通、つける、になっています。組織名にはフィルターが加えられました。規則をやぶる組織名は自動的に将来変更になるでしょう。

We have after some consideration decided to rebalance the Atrox and the Nano breed. The Atrox will get 1 more hit point per skill point in Body Development, and the Nano breed one more nanopoint per skill in Nano Energy Pool.
いくつかの考察のあとにエイトロックス種族とナノメイジ種族のの再バランスを決定しました。エイトロックスはBodyDevからもう1ポイントHPを得られるでしょう。そしてナノメイジはNanoPoolからもう1ポイントナノポイントを得られるでしょう。

A time back we halved the damage output of nanos and weapons in pvp. We realise there is still some more to be done in this area, as PvP fights are still way, way too quick. Thus we have halved the chance of you getting a critical in PvP. This will shift the balance in disfavour of the professions having a high critical chance, basically the Agent and the Martial Artists. Our mission statement is still to push, push and push the PvP balance towards longer lasting fights - that include more tactical skill! Today the only skill needed is getting the highest damage weapon and the highest critical chance... This is not what we want.
私達は時間を戻して、PvPでのナノと武器のダメージを半分にしました。PvPはまだこの範囲で行われるにはまだ発展途上で、早過ぎるとわかりました。したがって、PvP戦闘で得られるクリティカルの確率を半分にしました。これで不評な基本的に高いクリティカル確率を持つエージェントとマーシャルアーティストとのバランスを取れるでしょう。私達の目的はPvPバランスを押して押して押しまくり、戦闘を長く続けられるようにすることです。-それは戦術スキルを含んでいます!今日、求められているスキルは高いダメージを持つ武器と高いクリティカル確率だけです……これは私たちの望むものではありません。

We have added a range check for picking locks. You now have to be close to the lock you wish to pick, as intended.
ロックピックに範囲チェックを加えました。開けるためには近づかなくてはなりません。

We have improved the feedback regarding the state of the hostile nano programs you have running on your enemies. You will now get a message when your hostile nano has expired on your target
敵対する相手に持続して掛かっているナノプログラムの反応を改善しました。ターゲットのナノプログラムが切れた場合、メッセージを受け取るでしょう。

We have changed the way XP is handed out when one person in your team picks a lock or disarms a bomb. Earlier only that individual would get XP for doing this - in the future the whole team will get XP for it.
あなたのチームの中にいる人物が鍵を開けたり、爆弾を解除したときに経験値を得られる方法を変更しました。以前はそれを行った人だけが経験値を得ていました-これからはチームとして経験値を得るでしょう。

We have improved the feedback you get when reloading a weapon.
武器をリロードしたときの反応を改善しました。

There was a maximum range limit on how far you could be from another player, and still be able to hide from him. The old range was 7 meters, we have now increased it to 40.
他のプレイヤーから隠れ、彼から見えなくなることができる距離に限界がありました。古い距離は7メートルでした、それを40メートルに増やします。

You will now get a warning if you join a team in which you are unable to get XP due to an existing team member being of a higher level than you.
すでに加わっているメンバーがあなたよりレベルが高くて経験値を得られない場合、警告を受けるでしょう。

You can no longer drop containers in apartments.
アパートの中でコンテナを落とすことはできません。

Characters who were stranded or had camped in the old character creation have now been deleted.
古いキャラクター作りシステムの中でハマってたり、キャンプしていたキャラクターは消されます。

Pressing Esc when the "tip-box" is up, now only closes the box and does not de-select your current target.
「ヒントボックス」が出ているときにEscキーを押したときに、ボックスだけを閉じて現在選んでいるターゲットを解除しません。

The POD in NPC info view has been removed. A text states how hard the mob is to kill. Level of the monster is shown if not way higher than yours. Info about the aggressiveness of the monster is also shown.
NPC
のビューウィンドウから、PODが取り除かれました。テキストはモンスターを殺す難しさを表し、あなたより低いのモンスターのレベルが見えるようになります。モンスターが攻撃的かどうかも同時に情報として見えるようになります。

Continuous level of detail is removed as an option from the launcher. The feature did not resolve to a higher frame rate.
継続的なレベル詳細が、ランチャーからオプションとして取り除かれます。この特色は高いフレームレートでは更新されません。

The "Create Mission" GUI has been removed, as it did not have a function in the game today.
CreateMission
GUIから取り除かれます。今日、この機能はゲームにありません。

General bug fixes
一般的なバグ修正

Receiving team heals will no longer reveal you if you are in sneak mode.
チームヒールを受けても、もう貴方の忍び足状態を見えるようにはなりません。

Fixed a size bug that occurred when de-equipping a Yalmaha.
Yalmaha
から降りた時に起きていた見た目のサイズバグを直しました。

Your weapons will now be correctly displayed when you are wearing a battle suit.
バトルスーツを着たときでも武器がただしくみえるように直しました。

We have fixed a problem with the synchronisation between server and client. It would sometimes cause special attacks to appear like they were ready before they actually were.
サーバーとクライアントの間の同期の問題を直しました。実際には準備できていないスペシャル攻撃を攻撃できるように見せていました。

Healing pets won't give any negative feedback when commanded to heal a target they are already healing. Instead they will give the same feedback as they give when accepting a new heal target. If you tell your heal pet to heal someone other than its current heal target, the pet will first finish its current list of heals before switching to the new target. Earlier it would just refuse to switch targets.
すでにヒールしているターゲットのヒールを命じられた時に、ペット否定的な反応を受けることは無くなります。代りにそれを新しいヒールターゲットを受理するときと同じ反応をするでしょう。もし、ペットに新しい別な誰かをヒールするように言うと、ペットは新しいターゲットに移るまえに現在のリストを終わってから新しいターゲットに切り替えます。ターゲットを切替える前は拒絶するでしょう。

Fixed a client bug that would make you unable to press buttons if your frame rate was low (around 3 fps or less).
フレームレート(約3FPS以下)が低い場合に、ボタンを押せなくなるバグを直しました。

Under the stats menu the attack stat was not modified when wearing an AMS-modifier and fighting with fists. This has been fixed.
ステータスウィンドウで拳で戦っているときにAMS修正されている時に、修正された状態になっていませんでした。これは直りました。

Fixed a bug where your Yalmaha would continue to be greyed out when taken from your wear-view to your inventory.
Yalmaha
を装備からインベントリーに動かしたときに灰色に見えつづけるバグを直したました。

Fixed a bug with the inventory system, where items would seem to vanish when moving no-drop items to trade-view.
NoDrop
アイテムをトレードウィンドウに動かした時に消えたように見えてしまう、インベントリーシステムのバグは直りました。

You no longer take damage from your own reflect shield when setting off a trapped chest.
もうトラップに引っ掛かった時に自分の反射シールドでダメージを受けることはありません。

When having a full inventory and taking off an NCU belt, the items in the deck slots will no longer fall to the ground.
インベントリがいっぱいのときに、NCUベルトをはずしたとき、もうデッキスロットのアイテムは地面に落ちません。

Fixed a bug where your special attack would become unavailable when you switched two weapons of the same type.
二つの同じタイプの武器を切り替えたときにスペシャル攻撃が可能にならないバグは直りました。

There were a couple of instances where some Bureaucrat and Engineer pet shells would create a pet that had a level different than the shell. The pet created from the shell should now always be of the same level as the shell.
いくつかのビューロクラットとエンジニアのペットシェルがペットを出した時にシェルと違うレベルのペットを出していた例がありました。ペットはいつでもペットシェルと同じレベルになります。

Fixed a visual error where NPCs, pets and players would slide above ground.
NPC
、ペット、プレイヤーが地面を滑っているようにみえるバグを直しました。

Fixed some inconsistency that sometimes occurred when using health- or nano kits. In some cases you would get a message saying that the kits were available for use, but you'd still be unable to use them.
時々、HPかナノキットを使ったときに起きていた矛盾を直しました。メッセージでは使えるとなっているのに、使うことができませんでした。

Fixers will no longer be hit by their own damage shield when using cluster bullets.
フィクサーはクラスター弾を使ったときにダメージシールドでダメージを受けることはなくなります。

Fixed a bug with some weapons that instantly recycled special attacks. They will now follow the general recycle rules.
即座に特殊攻撃ができるようになっていたいくつかの武器のバグが直されます。これらは一般的なルールが適用されるようになるでしょう。

Fixed a bug with the /pet hunt command. It now works as intended again.
/Pet hunt
コマンドのバグが直されます。また、意図したとおりに働くようになります。

You can no longer buy several unique items of the same type from stores.
同じタイプのユニークアイテムはもう2個以上お店から買うことはできません。

Getting rooted while jumping will no longer remove your ability to jump after the root program wears off.
ジャンプしているときにRootされたときに、それが影響が消えたときに貴方のジャンプ能力を奪わないようになります。

Fixed a synchronisation problem between server and client, that caused ammunition to be counted wrong.
サーバーとクライアントの同期問題を直しました。これは弾数を間違っているように見せていました。

The MTI Defender now looks the way it should. It had a visual bug.
MTI Defender
が動いているときに見えるようになります。ビジュアルのバグでした。

The double animation of attacks has been removed. Note that due to the way this is fixed, you will no longer see other players attacking unless their attacks hit.
攻撃の二重アニメーションが取り除かれました。これが直されたことにより、貴方は他のプレイヤーの攻撃が当たらなかったときは見えないようになるでしょう。

Hacked Booster-Grafts have been changed to always work, instead of having only a percentage chance of working. Due to this, the skill requirements on Hacked Booster-Grafts are now the same as for non-hacked versions.
Hacked Booster-Graft
はいつでも動くように変更されます。そのかわり、動くのに確率だけ動かすためにもつようになります。Hacked Booster-Graftのスキル必要値はハックしていないバージョンと同じになります。

Loot windows will now close properly when you zone.
ルートウィンドウは適切にゾーンしたときに閉じるようになります。

Fixed a range problem with "Da Taunter”. It will now use the same rules as weapon ranges.
Da Taunter
の効果範囲問題を直しました。他の武器の効果範囲と同じルールになります。

Fixed a bug with uploading the map for Three Craters that could result in the loss of other maps.
Three Craters
を読みこんだ結果、他のマップが消えるバグを直しました。

The requirements for equipping a Modified Aggression Enhancer have been corrected. The item can now be worn.
Modified Agression Enhancer
を装備する条件がただしくなり、装備可能になります。

Bureaucrat implant shops now contain full sets of implants. Eye and feet implants were missing.
Bureaucrat
インプラントショップは十分なセットを持つようになります。目と足のインプラントはありません。

DOTs will now do correct damage in PVP.
DoT
PvPで正しいダメージを与えるようになります。

Fixed several combinations of implants and clusters that were impossible to assemble.
いくつかの組み合わせることができなかった、インプラントとクラスターの組み合わせを直しました。

Fixed different locations on Rubi-Ka where players could get stuck.
プレイヤーが動けなくなっていたルビカのいくつかの場所は直りました。

Repaired some broken trade skill processes.
いくつかの壊れていたトレードスキル手順は直りました。

Fixed several spelling errors.
いくつかの綴りの間違いを直しました。

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